søndag den 6. september 2009

Spørgeskema

1. Navn: Sophie Amalie Eslund (Kælenavn: Sam)

2. Fødselsdag: 28. juni 1990

3. Min bopæl: 2635 Ishøj/1871 Frederriksberg C (Men forhåbenentlig snart 2300 Amager! :D)

4. Seneste uddannelse før DB: STX på engelsk, spansk og naturgeografi-linien.

5. Hvilket år sluttede den seneste uddannelse: 2009

6. Seneste job: Jeg har aldrig haft et længerevarende job, men mit (s)eneste var som leder på en international sommerlejr på institutionen Lindersvold i Faxe.

7. Hvilken type job kunne jeg godt tænke mig, når jeg er færdig på DB: Det ved jeg ikke endnu. Jeg har ikke valgt studie ud fra et muligt kommende job, men ud fra interesser.

8. Hvilke to medier ville jeg savne mest, hvis de forsvandt? Umiddelbart ville jeg svare internettet, for derpå kan man finde film, bøger, radio, chat (med mikrofon og webcam), musik samt alle de forskellige hjemmesider, der findes. Så hvis man har adgang til en computer med internet, har man adgang til mange andre medier.
Men hvis det er et "snyde"-svar, ville svaret blive musik og bøger. Jeg tror, at trangen til at have kontakt til andre mennesker hele tiden og adgang til internationale nyheder er en vane, som man kan vende sig fra, men mennesket har altid haft behov for musik og fortællinger. Hvis man ikke havde musik, så ville man synge, og hvis man ikke havde bøger, ville man finde på sine egne historier.

9. Har jeg skrevet et indlæg på en blog før? Ja, jeg har haft en blog siden marts 2007 med billeder, citater og lignende. I perioder har jeg opdateret den tit, men for tiden har jeg ikke været så aktiv. Af en eller anden grun synes jeg, at det var lettere at finde på opfindsomme navne til indlæggende der. :)

10. Deltager jeg på nogle sociale websteder? Ja, Facebook, Myspace, Skyrock, Flickr, Photobucket, DR's SKUM, Arto (de to sidste er dog slettet nu)... Det er svært at udvælge en favorit, fordi jeg bruger siderne meget forskelligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar